بدلیل ممنوعیت تردد باربری سفارشات تا 26 اسفند ارسال می شود. مابقی سفارشات ثبت شده از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

شانه جوجه کشی

در این بخش از فروشگاه دی کیو شاپ می‌توانید اقدام به خرید شانه جوجه کشی انواع پرندگان کرده و با توجه به اندازه تخم و نوع پرنده، محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. برای اینکه بتوان تخم های نطفه دار را درون دستگاه جوجه کشی قرار داد، باید آنها را درون شانه های مخصوص بگذارید. پرندگان بومی و طیوری که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، شانه جوجه کشی مخصوص و هم سایز با تخم خود را دارند. در نتیجه برای جوجه کشی از تخم آنها، بهتر است که از این تجهیزات استفاده کنید. همچنین سایز تخم نطفه دار برخی از پرندگان با یکدیگر همسان است، بنابراین می‌توان از یک شانه برای تخم هردوی آنها استفاده کرد.

در حال نمایش 8 نتیجه

  • جنس شانه های جوجه کشی از چیست؟
    جنس و مواد تولید کننده این محصولات باید به گونه ای باشد تا دمای بالای کابین دستگاه، موجب تغییر شکل و نرم شدن آنها نشود. در غیر اینصورت علاوه بر امکان آسیب رسیدن به تخم ها، دیگر نمی‌توان از این شانه ها استفاده کرد.
  • دلیل استفاده از شانه های مخصوص برای تخم هر پرنده چیست؟
    اگر برای تخم پرندگان از شانه های مخصوص آنها استفاده کنید، امکان جریان داشتن بهتر هوا و اکسیژن در بین آنها می‌باشد. اگر می‌خواهید از شانه های همه کاره برای تخم ها استفاده کنید باید تهویه مناسبی در دستگاه داشته باید و تخم ها را با فاصله درون شانه بچینید.
  • آیا میتوان از تخم ها مختلف در یک شانه استفاده کرد؟
    اگر از شانه های همه کاره (سایزیک) استفاده می‌کنید میتوانید از تخم های مختلف در شانه استفاده کنید.