بدلیل ممنوعیت تردد باربری سفارشات تا 26 اسفند ارسال می شود. مابقی سفارشات ثبت شده از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

کنترلر دستگاه جوجه کشی

کنترلر دستگاه جوجه کشی مهم ترین و حساس ترین بخش یک دستگاه است، که وظیفه‌ی کنترل و تنظیم دما، رطوبت و سایر پارامترهای جوجه کشی را بر عهده دارد. هر شرکت تولید کننده ای معمولا یک یا چند کنترلر طراحی و تولید کرده است، که برای دستگاه های مشابه از آن استفاده می‌کند. به کارگیری از برد های هوشمند و پیشرفته می‌تواند جوجه آوری را برای کاربر آسان تر کرده و تاثیر زیادی بر افزایش راندمان جوجه درآوری در پایان دوره داشته باشند.

در نسل جدید دستگاه ها نیازی به بررسی مدام دما و رطوبت توسط پرورش دهنده نبوده و سیستم کنترل به طور خودکار و اتوماتیک این کار را انجام می‌دهد. چنانچه نیازمند تعویض و یا خرید سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی هستید، می‌توانید در این بخش از فروشگاه دی کیو شاپ، بردها و کنترلر ها را مقایسه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

در حال نمایش 3 نتیجه

  • کنترلر چه تاثیری در راندمان جوجه کشی دارد؟
    این قطعه وظیفه پردازش و کنترل دما و رطوبت ، چرخش ، تهویه را بر عهده دارد که در مواقع لزوم تصمیم گیری انجام می دهد. یکی از بهترین و دقیق ترین نوع سیستم کنترلرهای جوجه کشی که در نسل جدید اجرایی می شود ، طرح PLC- PID می باشد بکارگیری قطعات گرید A و اصلی SMD . دقت بالای سنسورها نظارت کامل به پارامترها که ضریب خطا را نسبت به مدل قبلی تا حدود ۸۰% ارتقا می دهد.
  • یک کنترلر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
    سیستم کنترلر وظیفه پردازش و کنترل دما و رطوبت ، چرخش ، تهویه را بر عهده دارد که در مواقع لزوم تصمیم گیری انجام می دهد. یکی از بهترین و دقیق ترین نوع سیستم کنترلرهای جوجه کشی که در نسل جدید اجرایی می شود ، طرح PLC- PID می باشد بکارگیری قطعات گرید A و اصلی SMD . دقت بالای سنسورها نظارت کامل به پارامترها که ضریب خطا را نسبت به مدل قبلی تا حدود ۸۰% ارتقا می دهد.
  • کنترلرها شامل چند ماه گارانتی می باشند؟
    سیستم کنترلر به مراه خرید دستگاه، شامل 12 ماه گارانتی طلایی دی کیو شاپ می باشد.