بدلیل ممنوعیت تردد باربری سفارشات تا 26 اسفند ارسال می شود. مابقی سفارشات ثبت شده از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

موتور دستگاه جوجه کشی

امروزه با استفاده از دستگاه های جوجه کشی می‌توان تخم های نطفه دار را به راحتی تبدیل به جوجه کرده و اقدام به پرورش و نگهداری از آنها کنیم. اما یکی از مهمترین نکاتی که باعث می‌شود تا جنین تبدیل به جوجه شود، حرکت کردن راک و چرخش تخم ها توسط موتور دستگاه جوجه کشی می‌باشد.

شانه های ستری بر روی راک قرار گرفته و موتور با قدرتی که دارد، سبب به حرکت درآمدن راک و چرخش تخم ها می‌شود. اگر به هر دلیل موتور آسیب ببیند و خراب شود، باید سریعا نسبت به تعویض آن اقدام کرد. در غیر اینصورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به جنین وارد شود.

در حال نمایش 4 نتیجه

  • آیا موتور ماشین های جوجه کشی قابل تعمیر هستند؟
    بعضی از موتورها ممکن است قابل تعمیر باشند، ولی معمولا موتور اینطور نیست. البته ناگفته نماند که میزان خرابی موتور دستگاه نیز بسیار کم است. اکثر دستگاه های موجود در ایران از موتورهای کره ای Landa و Nonstop استفاده می‌کنند.
  • سرویس و نگهداری موتور دستگاه چگونه است؟
    برای افزایش طول عمر موتور دستگاه باید آن را به صورت دوره ای روغن کاری نمایید. برای این منظور می‌توانید از روغن های چرخ خیاطی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کارشناسان فنی دی کیو شاپ مشاوره بگیرید.
  • موتور دستگاه های دماوند و کاکس چه برندی است؟
    این تولید کننده‌ی محترم از موتورهای LANDA , NONSTOP در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند که تحت لیسانس کره جنوبی است. در برخی از دستگاه ها از موتورهای چینی و جوجه گردون استفاده می‌شود که کیفیت پایین تری دارند. در دستگاه های شرکت بلدرچین دماوند ظرفیت ۸۴ تایی موتور ۴۹ KTYZ در دستگاه های ۱۲۶ و ۲۱۰ عددی از موتور 50 KTYZ ، در دستگاه های ۴۲۰ و ۵۸۸ عددی از موتور 60 KTYZ و در دستگاه های صنعتی با ظرفیت ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ تایی از موتور 68 KTYZ استفاده می‌شود.