بدلیل ممنوعیت تردد باربری سفارشات تا 26 اسفند ارسال می شود. مابقی سفارشات ثبت شده از 15 فروردین ارسال خواهد شد.
در این صفحه از دی کیوشاپ لیستی برای شما کاربران تهیه کردیم که شامل دستگاه های ارزان قیمت و خانگی با ظرفیت پایین برای جوجه کشی می‌باشد. دستگاه های کوچک و کم ظرفیت به عنوان یک کسب و کار خانگی برای جوجه کشی بلدرچین، مرغ، و خصوصا غاز و اردک بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند. جهت آموزش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مطالب بخش وبلاگ دی کیو شاپ را مطالعه و بررسی نمایید. و یا از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

نمایش 1–15 از 16 نتیجه

  • دستگاه ارزان درصد هچ پایینی دارد؟
    به هیچ وجه ارزان بودن ماشین های جوجه کشی معرفی شده از طرف دی کیو شاپ، به نشانه داشتن درصد هچ و جوجه درآوری پایین آنها نیست. در برخی مواقع برخی از محصولات، با کیفیت بالا اما قیمتی پایین تر به نسبت محصولات مشابه رقبا در بازار وجود دارند. در نتیجه می‌توان از این دستگاه ها به عنوان ماشین جوجه کشی ارزان یاد کرد. زیرا تمامی موارد دیگر محصولات را دارا بوده و در مقابل از قیمت پایین تری نیز برخوردار است.
  • دستگاه های ارزان قیمت شامل چه گروه دستگاه هایی هستند؟
    این دسته بندی تنها بر اساس ظرفیت و ابعاد پائین تر و شامل انواع خانگی و نیمه صنعتی می باشد. توجه داشته باشید قیمت پائین این دستگاه ها هرگز نشانی از کیفیت یا امکانات ضعیف تر و یا دست دوم بودن آنها نیست.