بدلیل ممنوعیت تردد باربری سفارشات تا 26 اسفند ارسال می شود. مابقی سفارشات ثبت شده از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

دستگاه جوجه کشی دماوند

در صنعت جوجه کشی و پرورش طیور، داشتن یک دستگاه با کیفیت و پیشرفته می‌تواند راندمان بالای جوجه درآوری را برای شما تضمین کند. دستگاه جوجه کشی دماوند یکی از همین دستگاه های رده بالا در این صنعت بوده که با استفاده از قطعات درجه یک و طراحی اصولی و مدرن، درصد بالای هچ را برای پرورش دهنده به ارمغان می‌آورد. دستگاه های بلدرچین دماوند توان جوجه کشی از تخم های نطفه دار انواع پرندگان بومی را داشته و به دلیل استفاده از سیستم های پیشرفته کنترلی، امکان جوجه درآوری از تخم های نطفه دار پرندگان زینتی و گران قیمت را نیز فراهم می‌سازد.

در حال نمایش 8 نتیجه

  • قدیمی ترین و خوشنام ترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی چه شرکتی است؟
    با سابقه ترین و محبوب ترین برند در بین کاربران، شرکت بلدرچین دماوند است. این شرکت با 23 سال (13 سال رسمی) سابقه در ساخت محصولات جوجه کشی، به همراه خدمات پس ار فروش عالی توانسته گزینه اول خریداران ماشبن های جوجه آوری باشد.
  • کیفیت محصولات بلدرچین دماورند چطور است؟
    در تولیدات این شرکت از جدیدترین تکنولوژی ها و بهترین مود اولیه استفاده شده است. کیفیت ماشین های دماوند به گونه ای است که میتوانید آنها را با دستگاه های خارجی مقایسه کنید.
  • قیمت دستگاه های بلدرچین دماوند چقدر است؟
    شرکت دماوند ماشین های خانگی و صنعتی تولید میکند که با توجه به ظرفیت، قیمت آنها نیر تغییر می کند. تولیدات این برند معتبر ایرانی نسبت به کیفیتی که ارائه میدهند، بسیار مقرون به صرفه هستند.
  • آیا دستگاه بلدرچین دماوند بری پرورش طیور زینتی مناسب است؟
    به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در قطعات و همچنین داشتن سیستم کنرلر هوشمند، میتوانید از محصولات دماوند برای جوجه کشی و پرورش انواع پرندگان زینتی و گران قیمت با راندمان بالا استفاده کنید.