بدلیل ممنوعیت تردد باربری سفارشات تا 26 اسفند ارسال می شود. مابقی سفارشات ثبت شده از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

تجهیزات جوجه کشی

در این بخش می توانید کلیه قطعات دستگاه ، تجهیزات جوجه کشی و پرورش طیور اعم از انواع سبد، دان خوری و آب خوری و … مشاهده ، مقایسه و خرید نمایید. دی کیو شاپ عرضه کننده انواع تجهیزات پرورش طیور ، دستگاه های جوجه کشی و لوازم جانبی می باشد که با بیش از ۱ دهه تجربه در این حوزه محصولات و خدمات خود را عرضه می نماید.

جهت مشاوره خرید می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید، همچنین می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و درب منزل ( سراسر کشور ) تحویل بگیرید.

نمایش 1–15 از 46 نتیجه

  • آیا تمامی تجهیزات جوجه کشی در فروشگاه دی کیو شاپ موجود است؟
    بله، فروشگاه دی کیو شاپ تمامی قطعات جوجه کشی مورد نیاز مانند انواع شانه های جوجه کشی، سنسور ها، سبد های هچری، کنترلر های هوشمند، ترنر، المنت و ... را موجود دارد.
  • قیمت قطعات جوجه کشی چقدر است؟
    قیمت تجهیزات دستگاه جوجه کشی بر اساس نوع، کیفیت و برند آنها متفاوت می‌باشد. اما مسلما هرچه کیفیت بالاتر باشد، قیمت محصول نیز بیشتر می‌شود. در فروشگاه دی کیو شاپ تمامی قطعات با بالاترین کیفیت و به قیمت درب کارخانه به مشتری ارائه می‌گردد.
  • آیا قطعات یدکی دستگاه جوجه کشی در بازار موجود است؟
    دستگاه هایی با برند معتبر، معمولا از قطعات و لوازمی در ساخت و مونتاژ دستگاه استفاده می‌کنند که خرابی کمتری داشته باشد. همچنین این قطعات باید در بازار موجود باشند تا در صورت نیاز، به راحتی قابل دسترسی باشند.