دهمین سال فعالیت دی کیو شاپ

4.7/5 - (14 امتیاز)

با یاد او
فال نیک است تقارن دهمین سالگرد تاسیس مجموعه بزرگ دی کیو شاپ با فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی.

شایسته است با تبریک ویژه سال نو و تبریک دهمین سال تاسیس مجموعه دی کیو شاپ به یقین بگویم که کشتی عظیم دی کیو شاپ طی سالیان متمادی خدمت با تکیه بر همت بلند و اراده راسخ کارکنان ساعی خود توانسته است از سرد و گرم روزگار با عزت و افتخار عبور کند و همچنان سرافراز و سربلند بدرخشد. ما مفتخریم در این ده سالی که سپری کردیم محصولات با کیفیت و بهترین و به روزترین آموزش های تخصصی جوجه کشی و پرورش توسط گروه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم ارائه شده است. نگاهی اجمالی به فعالیت های این مجموعه جلوه هایی بی بدیل از همدلی های ایثارگرانه ی همکاران ما را عیان می سازد. مایه مباهات و افتخار است که مشتری مداری هدف اول این مجموعه می باشد.

خدمات متعهد و با تجربه دی کیو شاپ ، قدم به قدم در بخش آموزش همپای مشتریان محترم قدم به قدم گام نهاد تا بالاترین رضایتمندی را نزد این عزیزان کسب نماید. هدف اول دی کیو شاپ بر پایه صداقت و جلب اعتماد مشتریان می باشد که همواره این شعار، فروش پایان معامله نیست ؛ بلکه آغاز تعهد ماست ، را سرلوحه کار خود کردیم و به آن عمل کردیم و از خداوند منان در این راه کمک مسئلت می نماییم. هدف بعدی مجموعه دی کیو شاپ ، در همان ابتدای مسیر ، جوجه کشی آنلاین و به روز می باشد تا مشتریان لذت جوجه کشی را حس کنند.

دهمین سال فعالیت دی کیو شاپ

دی کیو شاپ در این ۱۰ سال فعالیت خود ، در بخش های عظیمی از جمله بخش اقتصاد مقاومتی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ، با حمایت بسیج اقتصاد مقاومتی و شرکت در نمایشگاه های بسیج در نقاط مختلف و حضور در نمایشگاه های بین المللی در شهرهای مختلف کشور خدمات شگرفی در این راستا به علاقمندان به این رشته بعمل رساند. آموزش های تخصصی و کمک به تولیدی ها برای اشتغال زایی دیگر خدمات دی کیو شاپ در این چند سال می باشد.

در ابتدای مسیر کاربران از وجود دستگاه جوجه کشی خانگی با کیفیت و خدمات پس از فروش مطمئن و متعهد بعضا گله مند بودند ، مجموعه دی کیو شاپ ( دماوند ) با بررسی و بهبود کیفیت محصولات و بهره برداری از دستگاه جوجه کشی هوشمند توسط شرکت و مدیر فنی متخصص و دلسوز بنام جناب مهندس احسان مصلحی و همکاران ، انقلاب جدیدی در صنعت جوجه کشی کشور ایجاد کردند . تا مشتریان بتوانند از حداکثری توان جوجه درآوری رضایت کسب نمایند .

در پایان با تبریک مجدد ایام نوروز به همه ی همراهان همیشگی و همکاران ارزشمند در بخش فروش و خدمات و بخش سایت که به روزترین مطالب را خدمت شما ارائه مینمایند و همچنین به سوالات مختلف شما پاسخ مفیدی دادند سپاسگذارم ، و از درگاه خداوند یکتا طلب نیکی ، خیر و سلامت نموده و افتخار میکنم در جشن دهمین سالگرد مجموعه عظیم دی کیو شاپ هم رکاب و همراه شما عزیزان هستم.

 

** دی کیو شاپ ، طبق روال سال های گذشته ، بهار ۹۸ هم به همراه شما خواهد بود . در ایام تعطیلات نوروز ، گروه خدمات پس از فروش دی کیو شاپ بصورت آنلاین ۲۴ ساعته در خدمت شما مشتریان محترم می باشند.

ان شالله سال خوش و پربرکتی در کنار خانواده داشته باشید.

با تقدیم احترام / مدیریت دی کیو شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *