دستگاه جوجه کشی در کرمان

فروش دستگاه جوجه کشی در کرمان
5/5 - (3 امتیاز)

برای خرید دستگاه جوجه کشی در کرمان می توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات پس از فروش. گارانتی معتبر و تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز در اسرع وقت، با کارشناسان دی کیوشاپ تماس بگیرید.

پرورش پرندگان در کرمان

با توجه به اینکه یکی از برزگترین مجتمع‌ های پرورش و نگهداری از پرندگان کمیاب در شهر سیرجان واقع در استان کرمان احداث شده است. می توان کرمان را قطب پرورش پرندگان کمیاب و زینتی در نظر گرفت. بعنوان مثال پرورش مرغ شاخدار و پرندگان زینتی نظیر مرغ عشق، عروس هلندی و … از نمونه های رایج در این منطقه است.

همچنین یکی از نیاز های اساسی مردم استان کرمان تامین طیور مورد نیاز مردم شهرهای کرمان، سیرجان و … است. لذا با احداث و راه اندازی سالن های جوجه کشی و تکثیر این پرندگان می توان. در کنار تامین نیاز های مردم این منطقه، زمنیه اشتغال زایی و سود آوری را در این استان بسادگی فراهم نمود.

 

فروش دستگاه جوجه کشی در کرمان

فروش دستگاه جوجه کشی در کرمان

گروه دی کیوشاپ تامین کننده و عامل فروش انواع دستگاه جوجه کشی خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی، دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی و … از معتبر ترین برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی می باشد. با خرید دستگاه مورد نظر خود از طریق وبسایت دی کیوشاپ از مزایای پشتیبانی مادام العمر، خدمات پس از فروش، گارانتی معتبر، ارسال دستگاه و قطعات یدکی به سراسر کشور و دریافت مشاوره های تخصصی رایگان بهره مند می شوید.

دی کیوشاپ

جهت استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی سالن های جوجه کشی و تجهیز سالن های پرورشی با کارشناسان دی کیوشاپ تماس بگیرید.

سوالات متداول
  • برای جوجه کشی از پرندگان زینتی چه دستگاهی مناسب تر است؟
    با توجه به اینکه جوجه کشی از تخم پرندگان زینتی نیازمند حساسیت های بیشتری است،. همچنین این نوع پرندگان گران قیمت هستند و تخم نطفه دار آنها نیز قیمتی تر است، بهتر است از دستگاه های هوشمند با دقت بالا استفاده شود. بعنوان مثال دستگاه های کوچکتر با ظرفیت کمتر از برندهای معتبر به دلیل دقت و راندمان بالا، برای جوجه کشی از این نوع پرندگان مناسب تر از انواع صنعتی با ظرفیت بالاتر هستند.
  • آیا قیمت دستگاه های موجود در دی کیوشاپ با قیمت کارخانه متفاوت است؟
    فروشگاه دی کیوشاپ ارائه کننده انواع دستگاه های با کیفیت از برندهای مطرح و نام آشنای ایرانی و خارجی می باشد. قیمت کلیه ماشین آلات و دستگاه های جوجه کشی منطبق با قیمت کارخانه و در مواردی نیز حتی پائین تر از قیمت کارخانه تقدیم حضور مشتریان گرامی خواهد شد.
نظرات کاربران
  • سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۴:۱۵
    Permalink

    درود
    ادرس شماره تلفن مشاوره در کرمان برا خرید دستگاه ممنون

    Reply
    • سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۸:۰۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      سفارشات مستقیم از کارخانه و با قیمت مصوب ارسال می شود. برای سفارش لطفا با شماره های زیر تماس بفرمایید.

      ۰۱۱۴۲۲۶۲۰۵۶
      ۰۱۱۴۲۲۵۸۷۶۸

      ** ضمنا دی کیو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی زیر نظر پلیس فتا می باشد. که در انتهای صفحه صایت موجود می باشد و می توانید مطالعه نمایید.

  • دوشنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ at ۱۵:۰۷
    Permalink

    سلام دستگاه جوجه کشی خریدم خداخیرش نده بهم داده اقای ملکی بدردنمیخوره اصلا نتونستم استفاده کنم مشکل داره جوجه داخل تخم میمیره بیرون نمیان چندبارامتحان کردم فایده نداشت اگرمیشه دستگاه بفرستم برام عوض کنید قطعات خودش برام استفاده کنید بدنه دستگاه عوض بشه کمبود دستگاه حل بشه هزینه مهم نیسته استفاده برام مهمه کرمان رفسنجان هسته دستگاه اگرکسی هسته بی زحمت به این شماره پیامی ارسال کنید خودم تماس میگیرم ممنون ۰۹۱۳۶۶۲۱۰۱۵

    Reply
    • پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ at ۱۷:۲۹
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      با سازنده دستگاه در ارتباط باشید تا راهنمایی لازم و یا خطاهای احتمالی دستگاه جوجه کشی را برطرف نماید.
      دستگاه های جوجه کشی دی کیو شاپ در بخش محصولات موجود می باشد که می توانید بررسی نمایید و بعد با واحد فروش در ارتباط باشید/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *