ویدئو ارسالی مشتریان ( آقای قنبری )

رضایت مشتریان دستگاه جوجه کشی
4.3/5 - (10 امتیاز)

امروزه یکی از شغل های پر سود و زود بازده در بازار که هم می توان بصورت خانگی و هم مزرعه و هم صنعتی کار کرد ، تولید جوجه یک روزه توسط دستگاه جوجه کشی می باشد که با مشاوره خوب می توانید دستگاه جوجه کشی با کیفیت را از شرکت معتبر خریداری نمایید تا با خیال راحت جوجه کشی انواع پرندگان انجام دهید و به سود نسبی برسید.

برای خرید دستگاه جوجه کشی باید به چند پارامتر مهم توجه کنید ، که بتوانید به بهترین روش و با درصد جوجه درآوری بالا دست پیدا کنید. دستگاه جوجه کشی باید دارای سیستم کنترلر و سنسورهای دقیق و هوشمند باشد تا با هچ حداکثری همراه باشد ، دستگاه جوجه کشی باید نسبت به کیفیت دارای قیمت مناسب باشد ، دستگاه جوجه کشی باید دارای گروه خدمات پس از فروش متخصص و با تجربه باشد تا بتواند در دوره جوجه کشی کمک حال مشتریان باشد.

یکی از جوجه کشی های پرسود ، جوجه کشی غاز می باشد که از اوایل فصل پاییز شروع می شود و تا اواسط بهار بطول می انجامد . جوجه کشی غاز یکی از سخت ترین جوجه کشی در بین پرندگان می باشد. مشتریان دی کیو شاپ با توجه به جوجه درآوری بالای جوجه غاز در دستگاه تولیدی شرکت، سفارش اکثر دستگاه ها برای غاز می باشد ، چرا که در دستگاه جوجه کشی تولیدی شرکت با درصد هچ بالای غاز به همراه می باشد . یکی از مشتریان قدیمی دی کیو شاپ جناب آقای رحمت قنبری چمازکتی می باشد که ۳ سال از دی کیو شاپ خریداری کردند که هم اکنون دارای ۳ دستگاه جوجه کشی سایزهای مختلف می باشد. آقای قنبری بیشتر استفاده از دستگاه برای جوجه کشی غاز می باشد که در ویدئو زیر به جزئیات کامل در رابطه جوجه درآوری غاز و درصد هچ و خدمات پس از فروش دستگاه جوجه کشی دی کیو شاپ توضیح می دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *