جوجه آوری چند پرنده با یک دستگاه

جوجه آوری چند پرنده با یک دستگاه
5/5 - (3 امتیاز)

در این مقاله ویدئو ارسالی توسط یکی از مشتریان دی کیو شاپ را مشاهده می کنید که موفق به جوجه آوری چند پرنده با یک دستگاه شده است. در این ویدئو، سه نوع تخم اردک پکنی، اردک موسکووی و مرغ را در تعداد بالا با موفقیت به دوران هچر رسانده است. دستگاه های خانگی و صنعتی تمام اتوماتیک دی کیو شاپ، قادر هستند دمای تنظیم شده توسط کنترل گر را در تمامی نقاط داخل محفظه برقرار نماید و بدین ترتیب شما میتوانید از بالاترین قفسه تا پایین ترین قفسه را استفاده نموده و جوجه در آوری با نرخ بالا را تجربه کنید.

جوجه آوری چند پرنده با یک دستگاه جوجه کشی

برای استفاده از دستگاه های جوجه کشی دی کیو شاپ کافیست تا از میزان حرارت، دما و رطوبت مورد نیاز برای دوران ستر و هچر تخم ها اطلاع کسب کنید. در صورتی که سنسور های دستگاه را کالیبره کرده باشید می توانید هر نوع تخمی را با آن جوجه کشی کنید، مشتریان دی کیو شاپ انواع خزندگان و پرندگان همچون مار، لاک پشت، تمساح، غاز، اردک ، شترمرغ، مرغ و … را با این دستگاه ها جوجه کشی کرده اند.

تمام اتوماتیک بودن دستگاه دست شما را برای استفاده از هر نوع تخم را باز گذاشته است، کافیست تا فاکتورهای مورد نیاز برای جوجه آوری تخم را توسط دستگاه تنظیم نمایید. در ویدیو زیر که توسط یکی از مشتریان فروشگاه دی کیو شاپ ثبت شده است، سه نوع تخم متفاوت از اردک و مرغ را مشاهده می کنید که بدون هیچ مشکلی با موفقیت به دوران هچر رسیده اند.

توجه داشته باشید که جوجه آوری چند پرنده با یک دستگاه به عوامل متعددی بستگی دارد و برای دریافت بهترین نتیجه، باید از تخم هایی با درصد نطفه بالا استفاده شود. برای این منظور میتوانید از تخمهای طیور خودتان استفاده کرده و یا آنها را از یک مجموعه مطمئن تهیه نمایید.

فروشگاه دی کیو شاپ مفتخر است که با خدمت صادقانه ، نقش خود را در اشتغال زایی، افزایش نیروی کار و در نتیجه افزایش تولیدات داخلی کشور ایفا کرده است. جهت مشاهده ویدئوهای ارسالی مشتریان به کانال آپارات دی کیو شاپ مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *