عیب یابی دستگاه های جوجه کشی

تعمیر عیب یابی دستگاه های جوجه کشی
4.4/5 - (25 امتیاز)

ارائه خدمات پس از فروش متعهد، تامین قطعه و پاسخگویی در شرایط حساس مسئله ای بسیار مهم است که مشکل اکثریت افراد فعال در صنعت جوجه کشی می‌باشد. خراب شدن دستگاه جوجه کشی در فصل حساس بهار (خصوصا در تعطیلات عید نوروز) می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به جنین و جوجه ها وارد کند. در این صورت احتمال دارد بخش زیادی از جنین و جوجه ها و یا تمام آنها تلف شوند. در چنین شرایطی باید عیب یابی دستگاه های جوجه کشی یا تعمیرات آن، در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد تا از وارد شدن آسیب های جدی جلوگیری شود.

خدمات پس از فروش دی کیو شاپ

مجموعه دی کیو شاپ، با اولویت قرار دادن ارائه خدمات متعهد به مشتریان خود ( تعمیر و سرویس تمامی دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار ) مفتخر است که به صورت ۲۴ ساعته در ۳۶۵ روز سال، پاسخگو و در خدمت مشتریان محترم باشد.

چنانچه نیاز به تعمیرات دستگاه خود دارید، می‌توانید با واحد خدمات پس از فروش دی کیو شاپ تماس حاصل کنید، و یا قطعات دستگاه جوجه کشی را از بخش فروشگاه وبسایت خریداری نمایید. همچنین می‌توانید با مطالعه این مقاله، ماشین جوجه کشی خود را عیب یابی کنید.

عیب یابی و تعمیر ماشین جوجه کشی

در ادامه این مقاله به ۱۱ سوال مهم درباره ” عیب یابی دستگاه های جوجه کشی ” پاسخ می‌دهیم. هرچند سوالات ساده هستند اما برای کسانی که از دستگاه جوجه کشی استفاده می‌کنند بسیار کاربردی می‌باشند.

۱. پس از اینکه کابل دستگاه جوجه کشی را به پریز برق متصل می کنیم دستگاه خاموش می‌ماند و قطعاتش شروع به کار نمی‌کنند. در این صورت چه اقداماتی باید انجام شود ؟

وقتی با چنین مشکلی مواجه می‌شویم در ابتدا باید به وصل بودن سیستم کنترل برق ماشین جوجه کشی اطمینان حاصل کنید. این کار از طریق چک کردن پریز یا دوشاخه در محیطی که دستگاه جوجه کشی به آن وصل می‌شود، صورت می‌گیرد. در صورت سالم بودن و درست کار کردن پریز، از وصل بودن کابل برق ورودی به سیستم کنترل اطمینان حاصل کنیم.

جدا شدن سیم کابل در جابجایی ها از سوکت کنترلر در بیشتر مواقع دیده شده که یکی از عامل های اصلی این مشکل است. در صورتی که تست کامل جریان ورودی صورت گرفت و این مشکل حل نشد با بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی دی کیو شاپ تماس بگیرید.

۲. اگر هنگامی که دستگاه جوجه کشی در حال کار کردن است نمایشگر های دستگاه شروع به چشمک زدن متوالی کنند و دستگاه عدد صفر را نشان دهد و آلارم دستگاه به صدا درآمد، چه کار باید کرد؟

وقتی چنین حالتی برای دستگاه به وجود آمد یک بار دستگاه را خاموش روشن کنید. اگر این روند چشمک زدن و عدم نمایش دما و رطوبت ادامه پیدا کرد، بایستی برای تعمیر بُرد دیجیتال دستگاه اقدام کرده و با بخش خدمات پس از فروش دی کیو شاپ تماس بگیرید.

برق گرفتگی بدنه دستگاه

۳. هنگام لمس کردن دستگاه اگر با وجود برق یا الکتریسیته باردار در آن مواجه شدید مواردی که در زیر ارائه می‌شود را رعایت فرمایید.

به ساختار و نوع ماشین جوجه کشی دقت کنید و با توجه به وجود بُرد کنترل، موتور گردان، فن و … بدنه دستگاه جوجه کشی در قسمت هایی مثل پِرچ و راک ها و … یک نوع الکتریسیته،ی ساکن یا القایی را دارا می‌باشد. با وصل کردن سیم ارت دستگاه به سیستم ارتینگ محل جوجه کشی اقدام به خنثی سازی این نوع برق القایی کنید.

خراب شدن دستگاه جوجه کشی

علت نوسان دما و رطوبت در دستگاه های جوجه کشی

۴. پس از آنکه دستگاه روشن می‌شود کم کم شروع به افزایش دما و رطوبت کرده و آلارم دستگاه شروع به زدن می‌کند.

ممکن است وقتی دستگاه را به تازگی روشن می‌کنید، در ابتدا دما و یا حتی رطوبت دستگاه تا حدودی کم و یا زیاد تر از حالتی که تنظیم شده باشد و نوسان پیدا کند. اما این نوسانات در هنگام شروع به کار دستگاه، کاملا طبیعی بوده و به مرور زمان از شدتش کاسته می‌شود.

ولی در صورتی که در طول دوره جوجه کشی این گونه نوسانات از حالت طبیعی خود خارج شوند و ایراتور جوجه کش نوسان دمایی در رنج ۳ الی ۴ درجه و یا نوسان رطوبتی ۱۵ الی ۳۰ درصدی را نشان دهد، در چنین حالتی باید برای رفع ایراد و کنترل بهتر دستگاه، با بخش خدمات تماس بگیرید.

حتما باید توجه داشته باشید که دمای مابین ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتیگراد و رطوبت متناسب باشد. زیرا دما و رطوبت محیط بیشترین احتمال ایجاد نوسانات حرارتی و رطوبتی در دستگاه را دارند.

مشکل در نمایش دقیق دما و رطوبت دستگاه ( سنسورهای دستگاه )

۵. در صورتی که نمایش دما و رطوبت در مدار کنترل و یا اعداد غیر واقعی و غیر طبیعی دما و رطوبت نشان داده شود، چه اقداماتی باید انجام داد؟

در حالی که نمایش دما و رطوبت بر روی کنترلر صورت نگیرد، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنیم. پس از آن سوکت سنسور دما و رطوبت را از جای خود در بیاوریم و آنها را کنترل کنیم. اگر سنسور ها ایرادی نداشته و سیم و سوکت سنسور سالم بودند آنها را دوباره به سوکت نری وصل کرده و دستگاه را روشن می‌کنیم. پس از گذشت زمان کوتاهی اعداد باید به صورت قابل قبولی نمایش داده شوند.

اگر که نمایش اعداد دما و رطوبت غیر طبیعی باشند برای مثال دمای کمتر از ۰.۲ درجه و یا رطوبت بالای ۱۰۰ درصدی بایستی برای تعویض سنسور دستگاه اقدام شود. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشیم که در بعضی مواقع علت بالا رفتن بیش از حد رطوبت، جمع شدن قطرات آب بر روی سنسور و یا به اصطلاح شبنم زدن سنسور می‌باشد. وقتی با چنین حالتی مواجه شدیم باید احتیاط کامل را رعایت کنیم و بعد از قطع کردن برق دستگاه نسبت به خشک کردن سنسور اقدام کنیم.

عیب یابی سنسور های دستگاه جوجه کشی

۶. اگر پارامترهای دما و رطوبت به صورت صعودی بالا بروند و دما و رطوبت دستگاه درست نمایش داده نشوند، چه باید کرد؟

ابتدا باید سنسور رطوبت را کاملا کنترل کنیم تا هر گونه اختلالاتی مثل پارگی یا زدگی درسیم و… در ظاهر بُرد و سنسور وجود نداشته باشد. سپس به سراغ سوکت نری و مادگی سنسور و بُرد برویم و در مرحله‌ی بعد دستگاه را خاموش کنیم. بعد از آن سنسور رطوبت را از سوکتش جدا کرده و یک بار دیگر با دقت بیشتر و محکم تری آن را وارد سوکت می‌کنیم.

پس از اینکه دستگاه راه اندازی شد، در صورتی عملکرد سنسور قابل قبول است که رطوبت نشان داده شده مابین ۰ تا ۱۰۰ درصد باشد. اگر غیر از این صورت بود باید جهت خرید یا گارانتی کردن سنسور اقدام کنید. همچنین باید بعد از تعویض سنسور جهت انجام کالیبره با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

در صورت بروز مشکل بالا رفتن بیش از ۳ الی ۴ درجه ای دما در صورت اینکه محیط جوجه کشی دمای مناسب ۲۰ الی ۲۵ درجه ای داشته باشد، با گذاشتن دما سنج آنالوگ استاندارد داخل دستگاه نسبت به دمای واقعی دستگاه اقدام کنید. اگر دمای درون دستگاه بالا باشد، در اسرع وقت باید نسبت به تعمیر خروجی هیتر بر روی بُرد کنترل اقدام کنید و برای این کار با بخش خدمات تماس بگیرید.

باید توجه داشته باشید که سنسورهای دستگاه عمر مصرفی دارند. لذا باید با در نظر داشتن میزان استفاده از دستگاه نسبت به تعویض سنسورها اقدام کنید.

بخار بستن روی شیشه دستگاه

۷. اگر شیشه و بدنه دستگاه بخار کرد، چه کاری باید انجام شود؟

تمامی دستگاه های جوجه کشی برای تولید بخار و رطوبت از آب استفاده می‌کنند. اگر حجم بخار داخل دستگاه بیش از حد نرمال محفظه باشد، شیشه و بدنه دستگاه شروع به بخار بستن می کنند. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید توجه داشته باشید که حتما دمای محیط شما پایین تر از حد نرمال بوده است و برای گرم کردن نسبی دمای محیط خود اقدام کنید.

اگر مشکل برطرف نشد، برق دستگاه را قطع کرده و برای جلوگیری از خراب شدن سنسورها و دیگر قطعات دستگاه درب آن را باز کنید. سپس با یک پارچه نرم و لطیف باید شیشه و بدنه دستگاه خشک شوند. پس از آن با کم کردن ولوم بخارساز و کم کردن حجم آب نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. به این نکته هم توجه کنید که دما و رطوبت محیط در بخار زدن شیشه دخیل است.

تعمیر دستگاه های جوجه کشی

۸. در صورت مواجه با اختلاف در دماسنج و رطوبت سنج داخلی دستگاه با نمایشگرهای دستگاه چه اقداماتی باید انجام شود؟

با توجه به اینکه کنترل دما در رطوبت داخل دستگاه و محیط جوجه کشی امری الزامی است. به وسیله‌ی دماسنج و رطوبت سنج های استاندارد باید طبق اصول پیش بروید. همانطور که می‌دانید داخل دستگاه حساسیت های زیادی به کنترل دما و رطوبت دارد. بنابراین هر پرورش دهنده باید برای کنترل رطوبت داخل دستگاه به تهیه‌ی دماسنج و رطوبت سنج استاندارد اقدام کند.

پس از آنکه دماسنج و رطوبت سنج استاندارد را تهیه کردید، باید آنها را درون دستگاه قرار دهید. سپس اختلاف موجود بین اعداد دماسنج و رطوبت سنج تهیه شده با نمایشگرهای دستگاه را به دست آورید و در صورت اختلاف داشتن اعداد آنها را یادداشت کنید. بعد از آن با بخش خدمات پس از فروش دی کیو شاپ تماس بگیرید تا با راهنمایی مهندسین اقدام به کالیبره دستگاه نمائید.

فراموش نکنید دما سنج یا رطوبت سنج آنالوگ باید در نزدیکی سنسورهای مربوطه داخل دستگاه قرار بگیرند. دما سنج و رطوبت سنج های استاندارد به مدل های میله ای و آنالوگی می‌گویند که در شرایط استاندارد و به صورت دقیق در آزمایشگاه های کشورهای پیشرفته همچون فرانسه, آلمان و … تولید و استاندارد سازی شده و با مارک همین کشورها به بازار ارائه می‌شود.

تعمیر عیب یابی دستگاه های جوجه کشی

در ایام تعطیلات عید نوروز گروه خدمات پس از فروش دی کیو شاپ ، بمانند سال های گذشته فعال در کنار شما خواهند بود.

تعمیر موتور دستگاه جوجه کشی

۹. در صورت نچرخیدن و رد کردن موتور دستگاه به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

ابتدا توجه داشته باشید که زمانی که دکمه چرخش را فشار دادید، باید چراغ LED موتور که بر روی بُرد کنترل دستگاه هست روشن شود. در غیر اینصورت دکمه یا سوئیچینگ چرخش روی بُرد کنترل خراب است. اگر دکمه سالم بود و چراغ LED موتور بر روی بُرد روشن شد، باید توجه کنید که با فشار دادن دکمه چرخش و نگه داشتن باید موتور به گردش درآید. توجه کنید که وقتی دست خود را از روی دکمه برمی‌دارید چرخش موتور باید متوقف شود. در غیر اینصورت اپراتور جوجه کش باید ابتدا از عدم گیر کردن موتور یا اهرم و … اطمینان لازم را بدست آورده و پس از آن نیروی عمودی در جهت حرکت موتور وارد کند و سعی در رفع مشکل نماید.

اگر هنگامی که برای حرکت موتور نیرو وارد می‌کنید، با شل بودن اهرم چرخاننده و یا به راحتی چرخیدن شفت موتور روبرو شدید، بنابراین نیروهای عمودی بر خلاف جهت حرکت موتور ناشی از گیر کردن سبدها، راک ها و … می‌چرخند. همچنین درست چیده نشدن سبدها و نشانه ها باعث شکستگی چرخنده ها می‌شود.

اگر چنین باشد اپراتور باید اقدام به خرید موتور دستگاه جوجه کشی چرخشی کند. توجه کنید که اگر شفت موتور چرخش داشت و عدم چرخش یا شل بودن اهرم پلاستیکی سر موتور باید نسبت به تعویض اهرم پلاستیکی اقدام کنید. باید دقت داشته باشید هنگام چینش شانه ها علم و ظرافت لازم برای خنثی سازی بار اضافی صورت بگیرد.

شکستگی در چرخنده های موتور گردشی در دستگاه های سایز بزرگتر معمولا ناشی از عدم چینش درست شانه ها و یا سبد ها در راک ها می‌باشد.

عیب یابی فن دستگاه های جوجه کشی

۱۰. اگر فن های دستگاه جوجه کشی از کار افتادند، چه کاری باید انجام داد؟

در صورتی که هر کدام از فن ها کار نکرد ابتدا دستگاه را خاموش کرده و پس از آن اپراتور جوجه کش باید از اتصالات الکترونیکی فن ها و وصل بودن مناسب و محکم سوکت ها و سیم ها اطمینان حاصل کند. توجه کنید که اگر مجددا فن ها کار نکردند دوباره اقدام به تهیه آنها نمایید.

اما در صورتی که حرکت فن ها کند شد و یا هنگام کار کردن صدای ناهنجاری شنیده می‌شود باید دستگاه خاموش شود. سپس با استفاده از یک دستمال مرطوب و نرم به پاک نمودن آهک و جرم بندی های دور شفت و پروانه‌ی فن اقدام کرده و بوش ها و موتور گردشی فن را از هرگونه گرد و غبار و جرم بندی ها پاک کنید.

نمناک شدن زیر دستگاه

۱۱. در صورت نمناک شدن گوشه های زیرین دستگاه و چکیدن قطرات آب چه کار باید کرد؟

در فصل های سرما و کاهش یافتن دمای محیط، با توجه به اصول حرکتی گرما از طرف منبع گرم (داخل دستگاه) به منبع سرد (بیرون دستگاه)، گرما و رطوبت موجود در درون دستگاه و با توجه به محیط اطراف فرآیند مَیعان رخ داده و قطرات آب تشکیل می‌شود. قطرات آب تشکیل شده به وسیله‌ی شیارهای موجود در لابه لای ورق ها و … ماشین جوجه کشی به بیرون هدایت می‌شوند.

در چنین حالتی با گرم کردن محیط می‌توان دما را به حالت استاندارد رساند و از ریزش آب جلوگیری کرد. در صورت زیاد شدن و تکرار شدن این پدیده می‌توانیم با استفاده از کمی موم درزگیرهای مختلف، نسبت به مسدود کردن راه و مسیر ریزش آب اقدام کرد. فراموش نکنید که قبل از هر اقدام تعمیری، چک کردن و یا رفع نقص فنی با توجه به خطر برق گرفتگی زیاد حتما دستگاه را از پریز برق جدا کرده و خاموش نمایید. زیرا با توجه به کارکرد دستگاه با برق شهری و وجود اتصالات در سوکت ها و … امکان برق گرفتگی بسیار زیاد است.

  • باید از متصل بودن سیم ارت اطمینان لازم را حاصل کنید.
  • درصورت بروز هر نوع مشکل فنی ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید و همه اتصالات دستگاه را جدا کنید.
  • همچنین در مواقع خرابی و یا … آرامشتان را حفظ کنید و با بخش خدمات گروه دی کیو شاپ تماس حاصل فرمایید.

پس از خرید دستگاه اگر سوال فنی و غیر فنی داشتید جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه جوجه کشی با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از تماس با سایر بخش ها خودداری کنید.

نظرات کاربران
  • چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۳:۴۷
    Permalink

    سلام کلید heaterهمش قرمز میشه چه مشکلی داره دستگاه؟؟دستگاه با برد ۹۵۰هس

    Reply
    • دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۰۹:۵۲
      Permalink

      سلام
      باید به خدمات شرکت مربوطه در جریان بگذارید تا دقیق تر شما را راهنمایی نمایند.

      دی کیو شاپ

  • یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ at ۱۷:۳۴
    Permalink

    سلام چرا دائم صدای بوق دستگاه همراه باچشمک زدن کلید
    هچر ب صدا درمیاد دیگه خستمون کرده

    Reply
    • دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ at ۱۹:۲۱
      Permalink

      سلام
      دستگاه شما برا چه شرکتیه؟ مدل دستگاه؟
      با خدمات در ارتباط باشید ۰۹۱۱۱۱۳۹۴۷۸
      دی کیو شاپ

  • دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ at ۲۲:۰۳
    Permalink

    سلام دستگاه تازه خریدم در زه تخم داخلش گذاشتم دوز که دما رطوبت تا ۸۰ و۸۰ رفت بعد از دوستان سوال کردم گفت آب کف دستگاه رو کمتر کن این کارو انجام دادم روطوبت اومد ‌‌، باین ۶۴ /۵۵ میخوام بدانم آیا به نتفه تخم ها ضربه زده تخم ها خراب شده تخم مرغ گذاشتم

    Reply
    • چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۱:۴۹
      Permalink

      سلام
      مشخصات خود را بفرمایید و با خدمات پس از فروش در ارتباط باشید

  • دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ at ۲۲:۰۹
    Permalink

    سلام من دستکاه دماوند دارم الان درجه دما رو رویه ۳۷/۷ تنظیم کردم برای اتمینان رو تخم ها یه دماسنج عقربه ی گذاشتم دماسنج خود ستگاه ۳۷/۷ رو نشان میده ولی دماسنج عقربه ی ۳۴ نشون میده دلیلش چیه آیا برا تخم ها مشکلی بیش نمیاد

    Reply
    • چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۱:۴۸
      Permalink

      سلام
      بهترین دماسنج مرجع که با هزینه کم می توانید تهیه نمایید ، دماسنج جیوه ای می باشد.

  • دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ at ۲۲:۲۰
    Permalink

    سلام من دستکاه دماوند دارم الان درجه دما رو رویه ۳۷/۷ تنظیم کردم برای اتمینان رو تخم ها یه دماسنج عقربه ی گذاشتم دماسنج خود ستگاه ۳۷/۷ رو نشان میده ولی دماسنج عقربه ی ۳۴ نشون میده دلیلش چیه آیا برا تخم ها مشکلی بیش نمیاد

    Reply
  • یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ at ۰۱:۱۷
    Permalink

    سلام من تر موستات دارم اما بجای نشون دادن دما و رطوبت فقط _ _ _ _ رو نشون میده

    Reply
  • یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ at ۲۳:۰۱
    Permalink

    دستگاه ما۱۰۰۸تایی اسکندری هس صداری آلارمش چطورمیشه قطع کردزیادصداش

    Reply
    • دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ at ۰۹:۵۸
      Permalink

      سلام
      لطفا با خدمات شرکت مربوطه نماس بفرمایید.

  • جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۷:۰۱
    Permalink

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من دیشب برا نطفه سنجی درب دستگاه رو باز کردم و وقتی درب رو سرجاش میذاشتم متاسفانه اهرم موتور سر جاش نیوفتاده بود و من هم بعد ۱۶ ساعت متوجه شدم این موضوع رو میخواستم ببینم الان اسیبی به نطفه ها وارد شده یا نه؟ دستگاهم ایزی باتور ۶
    میشه لطفا کمکم کنین

    Reply
    • شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۰:۳۱
      Permalink

      سلام
      اگر دمای محیط پایین باشد تخم ها سرد می شوند.

  • دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ at ۲۳:۲۳
    Permalink

    سلام من سنسور بلدرچین دماوندو خریدم یک بار ازش استفاده کردم دوباره خواستم دستگاهو روشن وکنم الان راکشو طبق راهنمای دفترچه تنظیم کردم ولی کار نمیکنم باید چیکار کنم

    Reply
    • پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ at ۱۶:۱۹
      Permalink

      سلام
      موتور رک طبق زمانبندی سیستم کنترلر کار می کند . برای اطمینان از سالم بودن ، دکمه رک یا تورنر ، بر روی سیستم کنترلر را به آرامی فشار دهید.

  • دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۷:۵۱
    Permalink

    سلام دستگاه بلدرچین دماوند۱۲۶تایی دارم.روی بردرطوبت دستگاه حرف ohنشان داده میشه .مشکل ازکجاست

    Reply
    • سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۸:۰۰
      Permalink

      سلام
      بر روی برد کلید Seting+ فلش بطرف بالا را همزمان نگه دارید . تا وارد تنظیمات کالیبره شوید و به آرامی دکمه seting را فشار دهید تا منوی H22 بیاید و بعد دکمه جهت بالا را فشار دهید تا بر روی منوی H51 تنظیم شود . از منو خارج شوید تا ذخیره شود و رطوبت به حالت قبل در بیاید.

  • شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۸:۰۷
    Permalink

    سلام دستگاه جوجه کشی اسکندری دارم،یک بار که دستگاه رو به برق زدم فیوزش کم کن داغ کرد و سوکت رو آب کرد دلیلش چیه؟

    Reply
    • یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۰:۰۰
      Permalink

      سلام
      احتمالا دارای اتصالی می باشد.

  • سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ at ۱۲:۴۵
    Permalink

    سلام به عوامل سایت
    اول از همه میخواستم به خاطر سایت خوبی دارید تشکر کنم تا الان از سایت های زیادی در مورد جوجه کشی سوال کردم ولی همیشه سایت شما بهترین پاسخ ها رو در اختیارم گذاشته.
    من یه دستگاه دست ساز دارم که به صورت اتوماتیک کار میکنه. این دستگاه در زمان ستر که دما رو ۳۷.۷ و رطوبت روی ۶۰ درصد تنظیم بود خوب کار میکرد ولی وقتی زمان هچر فرا رسید با کاهش دما به ۳۷.۲ و افزایش رطوبت به ۷۲.۵ درصد شیشه دستگاه عرق کرد به نظرتون این اتفاق عادی بوده یا یه واسه دستگاه بوده؟(همونطور که گفتم این عرق کردن در زمان ستر وجود نداشت).

    Reply
    • سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ at ۱۷:۱۶
      Permalink

      سلام
      معمولا در زمان هچر ، دما را پایین و رطوبت را بالا بیارید.
      خیس شدن پشت شیشه ( عرق کردن ) علل های مختلف داره، دمای محیط احتمالا پایین می باشد ! ( دمای مطلوب محیط ، ۲۲-۳۰ درجه سانتی گراد ) مورد بعدی و بسیار مهم کالیبره نبودن و اختلاف رطوبت می باشد، که می توانید با رطوبت سنج استاندارد ، سنسور رطوبت دستگاه را کالیبره نمایید.

  • دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ at ۱۴:۰۰
    Permalink

    سلام‎
    من یک ماشین جوجه کشی ۸۴ تایی دارم متاسفانه قبلا بر اساس یک اشتبا قطعات کنترلر دستگاه را از هم باز کردم ولی ‏الان طریقه اتصال این قطعات کنترلر را نمی دونم اگر اجاز می دهید و مقدور است من لیست قطعات و عکسشون را بدهم ‏شما بفرمایید که چگونه این ها به هم وصل کنم و اگر قطعه ای کم وکسری داشت زحمت حضرتعالی هم مزد و هم منت ‏برایمان بفرستید سپاسگزارم

    Reply
    • چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ at ۱۰:۵۳
      Permalink

      سلام
      دستگاه شما برای چه شرکتی می باشد؟

  • شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۰۸:۵۳
    Permalink

    سلام من یک دستگاه جوجه کشی ۴۸ تایی دارم مال شرکت اسکندی هسته والان دما رطوبت رو باهم صفرنشان میده و هی بوق میزنه من الان باید چیکارش کنم

    Reply
    • شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۱:۰۹
      Permalink

      سلام
      متاسفانه اطلاعاتی راجع به این دستگاه نداریم / با خدمات مربوطه در ارتباط باشید.

  • سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۰:۳۲
    Permalink

    سلام دستگاه بلدر چین دماوند دارم دماش یه سره بالا میره خاموش نمیشه کجا بدم تعمیرش کنند

    Reply
    • سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۵:۳۵
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      لطفا مشخصات خریدار و از محلی که خرید کردید، بفرمایید.

  • یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ at ۲۲:۱۵
    Permalink

    سلام وقت بخیر
    من یه دستگاه جوجه کشی اسکندری دارم با برد dic600.صدتا تخم مرغ داخل دستگاه گذاشتم که ۴۵ تاش جوجه شد،در حالیکه روز هشتم همشون رگ بسته بودن یه سری از تخم مرغا روز بیست‌و یکم جوجه داشتن ولی جوجه ها مرده بودن و یه سری دیگه هم اصلا نطفه‌شون رشد نکرده بود.
    می خواستم بدونم مشکل چیه؟
    در ضمن از همین تخم مرغا زیر مرغ گذاشته بودم که از پونزده تا۱۳ تاش جوجه شد.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    Reply
    • دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ at ۱۸:۳۵
      Permalink

      سلام
      علل مختلفی دخیل می باشد تا یک هچ موفق به ثمر بشیند. باید با دقت تخم ها را باز کنید و بررسی شود تا عوامل موثر بر هچ پایین را بررسی کرد.

  • شنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۰ at ۱۰:۵۷
    Permalink

    سلام ایزی باتور سه غلطک نمیچرخه پیچ ها شل هستند ایا باید سفت بشه یا همین مدلی هست ؟ بعد غلطک تخمها رو نمیچرخه

    Reply
    • شنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۰ at ۱۸:۰۲
      Permalink

      سلام
      پیچ ها رگلاژ می باشد و از ساختار کارخانه ای خارج نکنید. احتمالا موتور گیربکس از کار افتاده یا سوخته.

  • یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ at ۲۰:۳۲
    Permalink

    با سلام یه دستگاه جوجه کشی خریدم از یه کارگاه تولیدی تو بابل .چند روز پیش متوجه شدم ازدستگاه

    صدای بوق هشدار شنیده میشود دقت کردم دیدم قسمت بورد دستگاه دمای دستگاه را ۳۷.۷نشان

    میدهد ولی رطوبت را اعداد مختلف مثلاً ۱۰۰۱یا۸۸,یا۵۵و…نشان میدهد به سازنده دستگاه اطلاع دادم دستگاه

    را به کارگاه انتقال دادم امروز زنگ زد که بورد دستگاه شما به دلیل نوسانات برق خراب شده است و باید

    تعویض شود و شامل گارانتی نمیشود باید مبلغ حدودا ۱,۳۰۰,۰۰۰تومان پول بدهید میخواستم خواهش کنم

    راهنمایی کنید چه کار کنم. (دستگاه دارای برگه ضمانت نامه گارانتی هست)

    Reply
    • دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ at ۱۵:۴۳
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      گارانتی بعنوان تعهد سازنده یا فروشنده به مشتری می باشد که در زمان خرید محصول باید از بابت ضمانت و یا گارانتی قطعات جویا شوید. هر شرکت و یا سازنده طبق برگه گارانتی که به مشتری می دهد ، می تواند عمل کند. دی کیو شاپ ( بلدرچین دماوند ) تا ۱۲ ماه بی قید و شرط قطعات به غیر بدنه و شیشه دستگاه جوجه کشی را گارانتی می کند.

  • چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ at ۲۳:۴۳
    Permalink

    سلام شمارو به خدا قسم راهنمای کنید من یک دستگاه امانت گرفتم الان خاموش میشه بعد از چند دقیقه روشن میشه تور خدا بگیدمن چکار کنم دستگاه ۴۸ تای اسکندری

    Reply
    • شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ at ۱۰:۱۴
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      احتمالا اتصالات برق ورودی در سیستم کنترلر وجود دارد. از آنجاییکه دستگاه برای شرکت ما نیست اطلاعات دقیق تری متاسفانه نداریم تا خدمت شما راهنمایی کنیم.

  • جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ at ۰۶:۱۸
    Permalink

    سلام من یک دستگاه دارم دمای دستگاه errنشان میده دستگاه صحرا طیور صنعته راهنمایی کنید لطفاً

    Reply
    • یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ at ۱۰:۰۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      احتمالا از سنسور دما می باشد و باید تعویض کنید.

  • سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ at ۰۴:۵۱
    Permalink

    سلام .من المنت دستگاه سوخت بجاش یه المنت ۳۰۰وات گذاشتم الان دمای بین ۳۶تا۳۹رطوبت بین۵۳تا۶۴در نوسان هست لطفا راهنمایی کنید چطوری تنظیم کنم

    Reply
    • چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ at ۱۲:۱۴
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دستگاه شما چه ظرفیتی هست؟
      این نوسان دما خیلی زیاده..

  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ at ۰۵:۲۹
    Permalink

    سلام کسی این ساعت بیداره به بنده کمکی کرده باشه چرا رطوبت دستگاه ۰ یا ۱ شده دما هم روی ۳۷.۷ تنظیم کرد

    Reply
    • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ at ۱۰:۰۳
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دستگاه شما برای چه شرکتی هست؟

  • جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ at ۱۴:۵۲
    Permalink

    سلام وقت بخیر دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۲دارم وقتی روشن میشه چند دقیقه بعد خاموش میشه کمکم کنید ممنون

    Reply
    • شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ at ۱۱:۲۴
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      احتمالا پشت برد ( برق ورودی ) قطعی داره.

  • دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۹:۱۹
    Permalink

    سلام من دستگا دماوند خریدم قبل از تخم گذاشت درون دستگاه اون رو بردم نمایندگی برای تنظیماتش حالا که وصل کردم دما تنظیم شد ولی رطوبت از ۹۰درجه پایین تر نیومد بعد از دو ساعت پروانه ی پایین جرقه زد و سیم هاش آتش گرفت خدارو شکر آسیب دیگه ای نداشت حالا می خوام بدونم مشکل از چیه و چی کار کنم دستگاه ۴۲۰تایی هستش

    Reply
    • سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۲:۰۹
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      از کجا خریداری کردین؟ چرا برا تنظیمات به نمایندگی منتقل کردین؟
      – دستگاه از محل کارخانه تنظیم شده به تمام نقاط ارسال میشود و نیازی به تنظیمات اولیه ندارد.
      – ابتدا قبل از روشن کردن دستگاه قوطی سنسور رطوبت را پر از آب جوشیده خنک نمایید و فیتیله را کامل خیس کنید و بعد دستگاه را روشن کنید تا بعد از بالا رفتن دما ، رطوبت فعال شود. موقعیکه سنسور میله ای رطوبت که بصورت ( W/D ) می باشد وقتی کامل خیس شده ، رطوبت حسی دقیق را نمایش میدهد.

  • چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۶:۲۸
    Permalink

    سلام وقت بخیر دستگاه جوجه کشی مدل پرفکت دارم تخم گذاشتم درون دستگاه یازده روز شده دیروز دیدم دستگاه خاموش هم دستگاه جوجه کشی هم دستگاه رطوبت چکش کردم برق میرسه ولی خاموشن علتش چه

    Reply
    • پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۶:۱۱
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      احتمال زیاد برق داخلی ترانس سیستم کنترلر سوخته.

  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۸:۴۱
    Permalink

    باسلام یک دستگاه جوجه کشی سهند ذارم دما راروی ۳۷ِ۷ تنظیم کردم ولی نمایشکر ۴۸ِ۸ نشان می دهد دلیل چیست باتشکر

    Reply
    • سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۱:۲۳
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      سنسور دما باید تعویض شود.

  • شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ at ۰۲:۰۱
    Permalink

    سلام دستگاه من دما روی ۳۷/۷تنظیم هست ولی نشانگر درجه دما روی ۳۳ بیشتر بالا نمیره و رطوبت کلا ____این رو نشون میده و گرما هیتر بالا نمیره از امروزم باید روی هچر بر چکار باید بکنم خیلی استرس دارم لطفا راهنمایی فوری بکنید که خسارت وارد نشه بهم دستگاهم بلدرچین دماوند

    Reply
    • سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۱:۱۹
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      با خدمات پس از فروش دی کیو شاپ در ارتباط باشید.
      ۰۱۱۴۲۲۵۸۷۶۸

  • سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۱:۵۲
    Permalink

    سلام
    دستگاه ۶۰۰تایی اسکندری دارم برد۹۵۰
    از دیروز نوسان دمایی ایجاد شده
    بین ۳۶.۹تا ۳۷.۶
    سنسور چندماهی نیست که خریدم و فقط یکبار استفاده کردم
    ممکنه مشکل از برد یا المنت باشه؟

    Reply
    • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۹:۳۴
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز ، شرمنده از تنظیمات دستگاه شرکت های دیگه متاسفانه اطلاعاتی نداریم.

  • شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۹:۳۹
    Permalink

    سلام من دستگاه جوجه کشی دارم موتور دستگاه چند دور خوب زاک میچرخونه بعد کار نمیکنه راک بعد من با چند ضربه کوچک به ته مور میزنم راه می افتاد مورهم عوض کردم نشد میشه ضعیف موتور فر برای ۱۲۰تایی

    Reply
    • شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۱:۴۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      موتور جوجه گردان برای این ظرفیت مناسب نمی باشد. برای دستگاه ۱۲۶ عددی موتور ۴۹ و یا ۵۰ استفاده می شود.

  • جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۰:۴۸
    Permalink

    سلام من یک دستگاه ۹۶تایی اسکندری دارم انرا مستقیم بدون ادوکتور زدم به برق به نظرم سوخته ,فقط می خوام بدونم که کلا سوخته یا فقط بعضی قطعه اش,قابل تعمیر هست یانه

    Reply
    • شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۱:۳۳
      Permalink

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      باید از نزدیک بررسی شود تا نظر نهایی داده شود.

  • دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۳:۳۹
    Permalink

    سلام.وقت بخیر و خسته نباشید.یه دستگاه هواباتور ۴۸ تایی دارم امروز میخواستم امادش کنم دیدم بچه ها سنسور دماشو پاره کردن.بردم تعمیر کنن.گفتن که باید بدونی کدوم سیم برای کدوم پایه است وگرنه کار نمیکنه.سنسور lm35 dz هستش.اگه ممکنه راهنمایی کنید.

    Reply
    • دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۹:۳۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      سنسور تعمیر نمیشود باید تعویض شود.
      لطفا تصویر درب دستگاه را به واتس اپ دی کیو شاپ بفرستید.

  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۸:۴۹
    Permalink

    سلام سنسور برد ۹۰۰ سوخته این قطعه سنسور راکجای رشت باید بگیرم ممنونمیشم

    Reply
    • یکشنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۱:۱۸
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      باید از خدمات شرکت مربوطه که دستگاه خریداری کردین در ارتباط باشید.

  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ at ۲۳:۴۵
    Permalink

    سلام من دستگاه جوجه کشی التین کلوشکا خریدم و این الان اولین استفادمه و دما روی تنظیم هست اما رطوبتش نوسان داره چیکار کنم چند ساعتم ازش گذشته

    Reply
    • سه شنبه ۰۲ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۰:۰۹
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      با رطوبت سنج مرجع، سنسور رطوبت را کالیبره نمایید.

  • دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ at ۲۳:۲۰
    Permalink

    سلام وقت بخیر من دستگاه التین کلوشکا دارم و الان بار دوم من هست جوجه کشی استفاده میکنم مشکلم اینه که دما تنظیم شدست ولی رطوبتش نوسان داری سیم پمپ رو میکشم درجش میاد پاییین بعد دوباره وصل میکنم دوباره میره بالا خسته شدم میشه کمکم کنید

    Reply
    • چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۰:۵۶
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      شما باید با رطوبت سنج مرجع دقت سنسور را بررسی کنید تا میزان خطا مشخص شود. احتمال دارد نمایشگر خطا بزنه و یا سنسور دچار خطا و یا نیاز به تعویض داشته باشد.

  • پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۵:۰۶
    Permalink

    سلام ببخشید فیش های پشت دستگاه جوجه کشی درومدن نمیدونم جاشون کجاست ک بزنمشون دستگاه ۵۸۸ تایی بلدرچین دماوند هستش

    Reply
    • پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۹:۰۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      با واتس اپ خدمات دی کیو شاپ در ارتباط باشید.

  • دوشنبه ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۰:۴۸
    Permalink

    سلام
    کنترل دما خراب شده دمامیره بالا۳۷/۷خاموش نمیشه تنظیم کردم عیبش چیه ؟

    Reply
    • پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۱:۳۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      رله هیتر قطع نمیکنه و باید با خدمات شرکتی که دستگاه تعیه کردید در ارتباط باشید .

  • شنبه ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ at ۲۰:۳۳
    Permalink

    سلام دستگاه من در روزهای آخر سوکت درب دستگاه که به آدابتور وصل میشه داغ شد و سوخت و همه تخم ها خراب شدن
    چطوری تعمیر میشه؟

    Reply
    • یکشنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۱:۰۸
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دستگاه شما برای چه شرکتیه؟

  • شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۱:۳۳
    Permalink

    سلام وقت بخیر
    من دستگاه ایزی باتور ۳ دارم نمایشگر دما ۳۷/۸ هستش
    ولی ی دماسنج جیوه ای داخل دستگاه گذاشتم دمای ۳۵ رو نشون میده‌ .
    مشکلش چیه چطوری کالیبرش کنم؟

    Reply
    • سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۷:۳۸
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      باید از دماسنج جیوه ای اطمینان کافی را بدست بیاورید. برای تنظیمات کالیبره باید با شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۴:۱۲
    Permalink

    سلام و خستنه باشید من یه دستگاه جوجه کشیDHS22دارم و برای تخم مرغ میخواستم تنظیمش کنم باید چیکار کرد رطوبت دما و بقه چیزارو چجورتنظیم کنم کالیبره هم هست فقط وقتی تخم را داخل دستگاه گزاشتم روشنش کردم بعدش چیکار باید کرد ممنون میشم راهنمایی کنید.

    Reply
    • سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۶:۲۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      دما مرحله ستر : ۳۷.۷ و رطوبت : ۵۵ درصد و منوی تهویه را روی ۳۷.۲ تنظیم نمایید.

  • شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ at ۲۳:۱۲
    Permalink

    باسلام.وآرزوی سلامتی برای تک تک عزیزان…دستگاه۸۴عددی فاخته دارم..دما بالامیره بعداز۲ساعت..تا۴۳..ممنون میشم راهنمائیم کنید..اجرکم عندالله

    Reply
    • دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ at ۰۹:۲۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر جناب؛
      دمای محیط برای استقرار دستگاه جوجه کشی بسیار مهم می باشد. بعد از چک کردن دمای محیط و متعادل نمودن و تهویه مناسب، اگر بازم دما بالا می رود مشکل از سنسور و رله هیتر می باشد که باید در اسرع وقت با خدمات شرکت مربوطه در ارتباط باشید و تعویض و یا تعمیر شود.

  • جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ at ۰۰:۰۵
    Permalink

    سلام من دو سال دستگاه ۵۸۸عددی بلدرچین دماوند خریدم اما نتوانستم دمای بالای دستگاه را با راکهای پایین دستگاه تقریبا حتی یکی کنم ۱.۵تا۲درجه اختلاف دما بالا با پایین هست یعنی بالا گرمتره باید چیکار کنم ممنون

    Reply
    • دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۰:۵۶
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      برای برطرف شدن مشکل شما لطفا با خدمات در ارتباط باشید. ۰۱۱۴۲۲۵۸۷۶۸

  • جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۹:۰۹
    Permalink

    سلام من بلدر چین دماوند دارم چند بار ازش استفاده کردم وفیلترش رو عوض کردن الان که روشنش کردن رطوبتش خیلی نوسان داره از روی ۳۰ میره بالا تاروی ۹۰تخمام دارن خراب میشن خیلی نوسان داره لطفا راحنمایی کنین

    Reply
    • شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ at ۰۹:۴۲
      Permalink

      سلام دوست عزیز لطفا با خدمات در ارتباط باشید.
      ۰۱۱۴۲۲۵۸۷۶۸

  • دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۵:۵۲
    Permalink

    سلام می شه به من کمک کنید
    من دستگاه ایزراتور ۲ را دارم وتخم غاز را گذاشتم و اینان ۲۸ روز گذشته و دستگاه بوق می زنه

    Reply
    • چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۰:۵۷
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      آلارم دستگاه دلیل بر اخطار دما و رطوبت می باشد که باید با خدمات شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • جمعه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ at ۰۰:۳۵
    Permalink

    سلام.دستگاه به هیچ عنوان گرم نمیشود و دما و رطوبت هم رو یه عدد پایین ثابت میمونه.و تو حالت عادی چراغ اعداد به صورت ناقص نشون داده میشه ولی وقتی دکمه ستینگ رو فشار میدم که دما و رطوبت رو تنظیم کنن اعداد رو درست نشون میده

    Reply
    • شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ at ۱۳:۵۱
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دستگاه شما برای چه شرکتیه؟
      با این مواردی که اشاره کردید، هیتر دستور نمی‌گیرد یا سوختگی دارد. و ناقص بودن اعداد در نمایشگر باید توسط خدمات تعمیر شود.

  • چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ at ۰۵:۱۹
    Permalink

    سلام اگه دستگاه جوجه کشی رطوبت تا۶۴ باشه اشکالی ایجاد نمی کند تشکر

    Reply
    • پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ at ۱۷:۵۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      رطوبت مرحله ستر ۵۵-۶۲ درصد می‌باشد.

  • جمعه ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ at ۱۶:۴۳
    Permalink

    سلام چند روزی میشه مرتب می بینم دستگاه جوجه کشیم خاموش میشه،دلیلش رو میفرمایید؟

    Reply
    • شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ at ۱۰:۵۷
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      احتمالا از برد و یا کابل ورودی می باشد در قدم کابل و یا سوکت ها را بررسی نمایید اگر مورد مشاهده نکردید با خدمات پس از فروش شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ at ۱۴:۲۳
    Permalink

    سلام دستگاه ایزی باتور ۱ رو تهیه کردم دیروز راه اندازیش کردیم همه چی از جمله رطوبت و دما نرمال هست اما چراغ هیتر هی روشن خاموش میشه و باهر باز روشن خاموش شدن صدای تیک مانندی میده این طبیعیه یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید .

    Reply
    • شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ at ۱۰:۴۷
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      اطلاعاتی در مورد این دستگاه نداریم. لطفا با خدمات شرکت سازنده در ارتباط باشید.

  • شنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۱ at ۲۱:۵۲
    Permalink

    سلام دستگاه ایزی باتور ۴۸ تایی دارم
    شانه های تخم نمیچرخد پاید چکار کنم؟

    Reply
    • یکشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۱ at ۱۸:۵۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      ورودی برق موتور راک را چک نمایید اگر برق اتصال داشت موتور راک سوخته و باید تعویض شود.

  • دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ at ۰۹:۴۸
    Permalink

    سلام دستگاه جوجه کشی من ۹۶تایی اسکندری هستش
    فقط این روز شمارش نوشته OFF چیکار کنم صفر بشه شروع به شمردن کنه

    Reply
    • سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ at ۱۵:۱۹
      Permalink

      سلام اطلاعی راجع به این دستگاه نداریم.

  • پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ at ۱۶:۵۳
    Permalink

    سلام من یک دستگاه بلدرچین دماوند دارم و خیلی قته روشن نکردم الان ک روشن کردم این کلمات انگلیسی رو نشون میده
    HHHH
    LLLL
    چ مشکلی وجود داره

    Reply
    • شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ at ۱۶:۴۱
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      این حالت موقعی نشان می دهد که قطع شدن سیم کشی سنسورها می باشد.

  • یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ at ۲۱:۱۳
    Permalink

    سلام دستگاه ۲۱۰مشهد برق دارم الان روشن کردم دما درست میشه ولی بعد چند دقیقه دما میاد پایین چراغ چشمک میزنه دوباره درست میشه دما همین روال ادامه داره ،،،،؟؟؟

    Reply
    • سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ at ۱۶:۴۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      با خدمات شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ at ۱۳:۲۶
    Permalink

    سلام خسته نباشید علت داغ شدن دستگاه جوجه کشی چیه همه چیزش سالمه اما دستگاه بعد از یک ساعت خود به خود به خود داغ میکنه و وقتی درش رو باز میکنم دماش میاد به حالت نرمال خواهش میکنم جواب بدید

    Reply
    • یکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ at ۱۰:۰۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دما تا چه میزان بالا می رود؟ بعده اینکه بالا رفت چراغ هیتر روی برد خاموش می شود؟

  • جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ at ۱۸:۴۶
    Permalink

    سلام دستگاه جوجه کشی دارم بردش خرابه مال شرکت سهند میخک کجا تعمیرش می کنه؟

    Reply
    • یکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۶:۳۶
      Permalink

      سلام با سازنده مربوطه در ارتباط باشید تا مشکل شما را برطرف کنند.

  • جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۳:۵۱
    Permalink

    سلام من دستگاه ایزی باتور ۲ دارم ولی اصلا فن رطوبت ساز و فن سیر کوله کار نمیکنن علتش چیه قبلن کار میکرد

    Reply
    • شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۹:۰۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      برق ورودی را چک کنید و در مرحله بعدی فن را سرویس و پرز گیری نمایید.

  • پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ at ۰۴:۲۰
    Permalink

    سلام قیمت پمپ آب دستگاه ایزی باتور اسکندری رالطف میکنید چند است

    Reply
    • پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۸:۲۸
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      در رابطه با این دستگاه اطلاعاتی نداریم.

  • دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ at ۰۸:۴۵
    Permalink

    سلام ی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۲ دارم نمی‌دونم چرا شونه هاش نمی‌چرخند شب تا. نشونه هم زدم تکون نخورده مشکلش چیه ممنونم اگه راهنمایی کنید

    Reply
    • دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۲:۰۱
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      سوکت متصل به برد بررسی نمایید. اگه قطعی نداشتن ، موتور رک از کار افتاده و باید تعویض شود.

  • دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۹:۱۴
    Permalink

    سلام وقتتون بخیر من دستگاه ایزی باتور۶ گرفتم وامروز خواستم راه اندازی و هواگیری کنم پمپ آبش کارمیکنه ولی مکش نداره واز خروجی آب نمیاد لطفا راهنمایی بفرمایید

    Reply
    • چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۲:۰۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      اطلاعاتی راجع به این دستگاه نداریم.

  • پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۵:۱۹
    Permalink

    سلام من دستگاه ۱۶۸تایی خریدم هنوز هیچ استفاده ای نکردم ولی فناش کار نمیکنن

    Reply
    • پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۶:۴۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دستگاه شما چه برندی هست؟

  • شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۹:۵۴
    Permalink

    سلام خسته نباشید
    گفته بودید جوجه باید ۲۴ ساعت توی دستگاه باشه
    از وقتی که جوجه نوک زد تخم سوراخ شد ۲۴ ساعت داخل باشه
    یا از وقتی کاملا در امد ۲۴ ساعت بمونه

    Reply
    • یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۲:۲۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      جوجه ها بعد از هچ باید بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت داخل دستگاه بماند.

  • یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ at ۲۱:۳۰
    Permalink

    سلام وقتتون بخیر
    امروز روز ۲۰ هست یه یکی کاملا در امد ولی برقیه اصلا در نیومد یعنی برقیه تخم هامشکل دارن؟

    Reply
    • سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۰:۳۴
      Permalink

      سلام
      قسمت وسط تخم ها رو به ارومی سوراخ نمایید اگه جوجه ها زنده بودن ضعیف هستند و باید کمک کنید . که هر ۴۵ دقیقه با آبپاشی ولرم انجام دهید/.

  • دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ at ۰۳:۰۲
    Permalink

    سلام دستگاه‌ایزی‌باتور۲‌دارم‌۱۰۰تای‌دستگاه‌اگر گرم شد خاموش میشود و چند دقیقه بعد روشن میشود مشکل ان چیست؟خیلی ممون

    Reply
    • سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۰:۳۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      اطلاعاتی راجع به این دستگاه نداریم لطفا با شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۲:۳۲
    Permalink

    سلام خسته نباشید ی دستگاه دست دوم NAGhSHEخریدم سیمی که به هیچ جا وصل نیست ولی دور دستگاه بردند وسیم برق نیست داخلش مثل پشم شیشه وی سیم بسیار نازک داره پاره شده تخم مرغ هم داخلش گذاشتم چکار کنم این سیمچکاری انجام میده

    Reply
    • سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۰:۳۱
      Permalink

      سلام ا این توضیحات نمیشه راهنمایی کرد. باید دستگاه رو دید و یا با سازنده دستگاه در ارتباط باشید تا دقیق تر کمک کند.

  • سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۸:۴۷
    Permalink

    سلام دما و رطوبت تخم پرنده های زینتی مثلا (سیبرایت )و محلی یکیه؟

    Reply
    • چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ at ۱۱:۳۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      بله / یک میزان است. برای اطلاعات دقیق تر می توانید به مطلب آموزش های جوجه کشی و جدول پارامترهای جوجه کشی مراجعه نمایید.

  • دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ at ۰۷:۱۸
    Permalink

    سلام من دستگاه ایزوتوپ۲ دارم اگه اسمشو درست گفته باشم خلاصه من ۹۰ تا جوجه گذاشتم دردستگاه ولی وقتی که دیدم جوجه ها به دنیانمیان و۲۴ روز شده تصمیم گرفتم کمکشون کنم ولی وقتی تخم هارا آرام باز کردم جوجه ها کامل شده بودن وموهم در آورده بودند ولی مرده بودند خیلی ناراحت شدم و فقط از ۹۰ تا ۳۰ تاش به دنیا آمده بود و همه جوجه ها داخل تخم مرده بودند به نظرتون علتش چی بوده؟

    Reply
    • سه شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ at ۱۱:۵۶
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      میتونه دلایل مختلفی داشته باشه. پرهای جوجه ها خشک بودن؟ اگر خشک بودن بدلیل میزان رطوبت پایین و خشک بودن توان سوراخ کردن و خروج جوجه ها نبود ، علل بعدی احتمال عدم تهویه مناسب که جوجه ها خفه شدند و عدم هچ انجام شد/.

  • چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ at ۱۹:۲۴
    Permalink

    سلام وقت بخیر
    ببخشید دستگاه ۹۶تایی داریم،
    قسمت تخم گردون کارنمیکنه،مدل ایزی باتور۲

    Reply
    • شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ at ۱۹:۱۶
      Permalink

      سلام
      موتور گیربکس سوخته . با خدمات شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ at ۲۳:۵۲
    Permalink

    سلام من دستگاه ۵۰۴تایی جوجه کشی اسکندری دارم نزدیک سه سال سالی دوتا فن عوض میکنم ولی امسال سه ماه اول خوب کار مکرد فن خراب شد عوض کردم دوباره سر ده روز دوباره خراب شد دوباره فن عوض کردم الان سر ۱۵ روز فن صدای بد میده خوب نمی چرخه دما رفته بالا تمام تخم ها خراب شده علتش چی ممکنه باشه؟

    Reply
    • سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ at ۱۱:۵۹
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه اطلاعاتی راجع به این برند نداریم . لطفا با خدمات شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ at ۲۳:۱۱
    Permalink

    سلام خسته نباشید من دستگاه ۵۸۸تایی دارم دستگاه بعد یک روز دکمه های بردش کار نمیکنه ،در حالی که قبل گرم شدن دستگاه همه دکمه کار میگردن ،وتنظماتی که بهش میدی رو ثبت میکنه فرداش بر میگرده به یه تنظیمات که خودش تو حافظه اش هست ،راهنمایی بفرمایید

    Reply
    • سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ at ۱۷:۲۳
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      لطفا با خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.
      ۰۱۱۴۲۲۵۸۷۶۸
      ۰۹۱۱۱۱۳۹۴۷۸

  • پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ at ۰۱:۱۰
    Permalink

    سلام دستگاه من ۴۲ دوتایی ایزئ جیکه دما و رطوبت رو برای زمان هچ تغییر دادم مجبور شدم آب بریزم با سرنگ نمیدونم زیاد ریختم یا چه دلیلی داره از یکی از سوراخ های زیر دستگاه چیکه میکنه رطوبت تا ۶۷ هم میاد گاهی امیدی هست تعجب میکنم چطوری آب از اونجا میاد چون کفش یه سطح پلاستیکی مخصوص داره ! احتمال داره سوراخ شده باشه؟!! مرسی اگه لطف بفرماید راهنمایی کنید

    Reply
    • پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ at ۱۶:۵۶
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      بعد از پایان دوره باید نشت یابی کنین تا سوراخی اگه وجود داشته باشد را برطرف نمایید.

  • شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ at ۱۳:۵۲
    Permalink

    سلام وقت بخیر من دستگاه جوجه کشی اسکندی خریدم چند باری ازش جوجه گرفتم امروز هفتمین روز هستش ک تخم گذاشتم ولی روز شمارش مشکل پیدا کرده چیز دیگه نشون میده باید چیکار کنم؟

    Reply
    • یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ at ۱۷:۲۳
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      با خدمات شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ at ۲۳:۳۲
    Permalink

    با سلام کنترلر مشهد برق دارم تنظیماتش درست کار نمیکنه

    Reply
    • پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ at ۱۶:۱۷
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      لطفا با خدمات پس از فروش شرکت مربوطه در ارتباط باشید/.

  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ at ۲۳:۵۷
    Permalink

    سلام من یک دستگاه جوجه کشی مشهد برق دارم سنسور اونرو در اوردم بعد زدم جاش الان بوق میزنه و روش نوشته خطا سنسور من چه کار کنم

    Reply
    • چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ at ۱۹:۴۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      سنسور باید تعویض شود.

  • پنجشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ at ۲۲:۲۱
    Permalink

    سلام من کاکس ماشین ۸۴رتایی دارم دما ۳۷.۵ ولی رطوبت از ۴۷ بالا نمیره چرا اینجوری شده چیکار باید بکنم

    Reply
    • شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ at ۱۸:۰۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      با رطوبت سنج عقربه ای رطوبت دستگاه را اندازه گیری کنید. احتمال خطا وجود دارد.

  • چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ at ۲۱:۳۴
    Permalink

    سلام و خستنه باشید من یه دستگاه جوجه کشیDHS22دارم و برای تخم مرغ تنظیم کردم دما رو روی ۳۷.۵و وقتی به این دما رسید هیتر خاموش میشه ولی دما تا ۳۷.۸میاد آیا مشکلی به بار میاره یا مشکلی داره؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

    Reply
  • شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ at ۱۸:۵۲
    Permalink

    سلام خسته نباشید من یه دستگاه جوجه کشی ۴۲تایی دارم در یک چرخش دماتا۴۷پایین میاد و در چرخش دوباره تا ۶۳میره بالا علتش چیه با تشکر

    Reply
    • یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ at ۱۸:۴۴
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دما تا ۴۷ درجه پایین میاد؟
      لطفا سوال را تصحیح کنید.

  • سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ at ۱۳:۰۷
    Permalink

    سلام
    دستگاه جوجه کشی ما چرخش بالا پایینش به هم ریخته کامل و منظم نیست
    یعنی یه ذره به بالا یا پایین میره و برمیگرده

    Reply
    • چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ at ۱۱:۱۰
      Permalink

      سلام دوست عزیز، چه ظرفیتی هست؟ و برا چه شرکتیه؟

  • دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ at ۱۴:۱۴
    Permalink

    سلام من ی دستگاه بلدرچین دماوند دارم سیم کشیش قطع شده الان نمیدونم سیم ها رو چطور وصل کنم راهنمای میکنید

    Reply
  • جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ at ۱۷:۰۹
    Permalink

    سلام ببخشید یکی ازچرخدنهای متوردستگاه شکسته چرخدنهاش گیرم میادیابایدمتورتعویض کنم

    Reply
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ at ۲۳:۴۲
    Permalink

    سلام خسته نباشید من دستگاه ۹۲۴ تایی دماوند دارم پریز برق رطوبت ساز برق را قطع نمیکنه و رطوبت تا ۸۵ درصد هم بالا میره و همچنان دستور قطع برق نمیده البته چراغ رطوبت ساز روی برد خاموش میشه. علت چی میتونه باشه

    Reply
    • شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ at ۱۸:۲۴
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      باید فیتیله رو بشویید و فیتیله حالت نم دار داشته باشد تا رطوبت دقیق نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *