فروش دستگاه جوجه کشی در مازندران

دستگاه و تجهیزات جوجه کشی در مازندران
4.7/5 - (11 امتیاز)

جوجه کشی و پرورش طیور از شغل هایی محسوب می شوند که برای راه اندازی آنها نیازی به سرمایه زیادی ندارید. استان مازندران یکی از استانهای شمالی و پرجمعیت کشور می‌باشد، که مردم آن در زمینه پرورش پرندگان و جوجه کشی بسیار فعال هستند. از این رو خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در مازندران با استقبال خوبی روبرو است.

برخی از محصولات ارائه شده در این فروشگاه :

  • انواع دستگاه های خانگی و صنعتی
  • لوازم جانبی دستگاه ( فن ، کنترلر ، المنت ، سنسور )
  • انواع دان خوری و آب خوری
  • دستگاه های رطوبت ساز
  • شانه و سبد

جوجه کشی و پرورش طیور یکی از کسب و کارهای پرسود است که در استان های شمالی با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی سود بیشتر و زحمت کمتری دارد.

فروش تجهیزات و دستگاه جوجه کشی در مازندران

در بسیاری از شهر های این استان مانند قائم شهر، بابل، آمل، چالوس، رامسر و ساری جوجه آوری و فروش طیور و تخم نطفه دار جزو مشاغل اصلی به حساب می آیند. در میان شهرهای این استان، قائم شهر را می‌توان مرکز صنعت پرورش دام و طیور دانست. خرید و فروش دستگاه و تجهیزات جوجه کشی در این شهر بسیار رونق دارد.

فروش دستگاه جوجه کشی در مازندران

خرید حضوری یا اینترنتی از دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ در شهرستان قائم شهر، قطب خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در مازندران واقع شده است. این فروشگاه سعی در ارائه ماشین هایی با کیفیت و دارای استاندارد و گارانتی متعهد و خدمات پس ازفروش به علاقه مندان در این زمینه دارد. 

برای اطلاع از قیمت ها و خرید محصولات می توانید به بخش فروشگاه مراجعه کرده، و یا برای مشاوره و خرید تلفنی با شماره ۴۲۲۶۲۰۵۶-۰۱۱  تماس بگیرید. 

سوالات متداول
  • از کدام فروشگاه در مازندران دستگاه جوجه کشی خریداری کنیم؟
    فروشگاه دی کیو شاپ، نماینده رسمی دستگاه های دماوند و کاکس ماشین در استان مازندران بوده و تمامی محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتری ارائه می‌شود.
  • آیا مازندران برای جوجه کشی از طیور محیط مناسبی دارد؟
    بله، به دلیل آب و هوا و همچنین زمین های زراعی و سرسبز، مازندران مکان خوبی برای جوجه کشی از تخم پرندگان و همچنین پرورش آنها می‌باشد. زیرا به راحتی می‌توان مقداری از غذای طیور را از زمین های کشاورزی و سرسبز تامین نمود.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *