خرید دستگاه جوجه کشی در شیراز

خرید دستگاه جوجه کشی شیراز
4.7/5 - (4 امتیاز)

استان فارس و به خصوص شهر زیبای شیراز محل پروش انواع پرندگان زینتی می باشد که اکثرا گران قیمت و پر طرفدار هستند. برای خرید دستگاه جوجه کشی در شیراز و سایر شهر های استان فارس نظیر مرودشت، فسا، جهرم و … می توانید به صورت آنلاین با کمترین هزینه سفارش خود را ثبت نمائید.

فروشگاه دی کیوشاپ یکی از نمایندگان فروش کلیه دستگاه های جوجه کشی ایرانی همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش همه جانبه در استان فارس، سفارشات شما را در اسرع وقت ارسال می نماید.

خرید دستگاه جوجه کشی شیراز

پرورش پرندگان زینتی در شیراز

شیراز مهد پرورش و فروش پرندگان زینتی مانند انواع کاسکو، عروس هلندی، کاکادو، بلدرچین، قرقاول ایرانی و … می باشد. چنانچه به تکثیر این نوع پرندگان علاقه مند هستید حتما مقاله اصول مهم جوجه کشی پرندگان زینتی را مطالعه بفرمائید.

همانطور که می دانید، امروزه به دلیل پر طرفدار بودن نگهداری از پرندگان زینتی، جوجه کشی و پرورش این نوع پرندگان بسیار پر سود و درآمد زا می باشد. در نتیجه با خرید و راه اندازی دستگاه جوجه کشی مناسب، می توانید به آسانی اقدام به تکثیر این نوع پرندگان نمائید.

فروش دستگاه جوجه کشی در شیراز

برای خرید دستگاه جوجه کشی به خصوص برای جوجه کشی از تخم نطفه دار پرندگان زینتی، به دلیل حساسیت بیشتری که دارند، حتما دستگاه و تجهیزات مورد نظر خود را از برند های شناخته شده و معتبر انتخاب نمائید.

گروه دی کیوشاپ با بیش از ده سال سابقه مفید در مشاوره، راه اندازی و تجهیز سالن های جوجه کشی در اقصی نقاط کشور، برترین دستگاه ها و لوازم جانبی از برند های مطرح ایرانی و خارجی را بصورت آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

با خرید اینترنتی از وبسایت دی کیوشاپ، علاوه بر مشاوره رایگان برای شروع کسب و کار خود، از گارانتی معتبر دستگاه ها به همراه پشتیبانی بلند مدت و خدمات پس از فروش بهره مند می گردید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سوالات متداول
  • کدام دستگاه جوجه کشی مناسب استان فارس می باشد؟
    با توجه به اینکه در استان فارس و بالاخص شهر شیراز پرورش پرندگان زینتی بیشتر مرسوم است توصیه می شود از دستگاه هایی که تحت عنوان خانگی و با ظرفیت پایین تر عرضه می شوند استفاده شود. زیرا این دستگاه ها به دلیل دقت و راندمان بالاتری که دارند برای جوجه کشی از تخم نطفه دار پرندگان زینتی که گران قیمت نیز هستند، مناسب ترند.
  • موارد مهم که باید در خرید اینترنتی دستگاه ها از شهرستان ها مد نظر قرار دهیم چیست؟
    حتما هنگام خرید اینترنتی از نحوه ارسال دستگاه و زمان آن اطلاع پیدا کرده، مطمئن شوید سایت مورد نظر مانند فروشگاه اینترنتی دی کیوشاپ (پرطلایی) دارای نماد اعتماد الکترونیک و آدرش و شماره تماس های ثابت معتبر باشد. همچنین در هنگام خرید اینترنتی، اطلاعات کامل از گارانتی دستگاه و نحوه فعال کردن آن به همراه خدمات پس از فروش و لوازم و قطعات جانبی در صورت نیاز را به دست آورید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *