دستگاه جوجه کشی در زاهدان

فروش دستگاه جوجه کشی در زاهدان
5/5 - (2 امتیاز)

خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در زاهدان هم زمان و در راستای راه اندازی واحدهای صنعتی جدید پرورش مرغ تخمگذار در این شهرستان رونق پیدا کرده است. همچنین با واگذاری واحدهای پرورش کبک از سمت مدیریت امور اراضی سیستان و بلوچستان. زمینه اشتغال زایی برای پرورش دهندگان طیور و پرندگان تخم گذار فراهم شده است.

همچنین شهرستان سراوان که در نزدیکی مرز کشور پاکستان قرار دارد از پتانسیل خوبی برای جوجه کشی و پرورش پرندگان خوراکی و تخم آنها و صادرات به کشور همسایه برخوردار است.

پرورش پرندگان در سیستان و بلوچستان

امروزه تولید و فروش کبک یک روزه و مولد و همچنین تخم کبک و تیهو در زاهدان و سایر شهرستان های استان سیستان و بلوچستان رواج یافته. و منبع درآمد و کسب و کار سودمندی برای اهالی این مناطق می باشد.

همچنین برخی پرورش دهندگان نیز به جوجه کشی و نگهداری پرندگان زینتی مانند کاسکو و طوطی ها می پردازند. بنابراین با خرید دستگاه جوجه کشی خانگی و یا نیمه صنعتی برای راه اندازی کسب و کار و یا دستگاه های صنعتی. با ظرفیت های بالا برای راه اندازی سالن های جوجه کشی و پرورش مرغ بومی می توان به کسب درآمد در این استان پرداخت.

فروش دستگاه جوجه کشی در زاهدان

خرید دستگاه جوجه کشی در زاهدان

برای خرید هر یک از برندهای معتبر دستگاه جوجه کشی با مناسب ترین قیمت. همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید با کارشناسان گروه دی کیوشاپ تماس بگیرید. همچنین از مشاوره تخصص راه اندازی سالن های جوجه کشی در شهرستان های زاهدان، سراوان، زابل، ایرانشهر، چابهار، خاش و … متناسب با پتانسیل شهرستان و سرمایه اولیه بصورت رایگان بهره مند گردید.

گروه دی کیوشاپ با پشتیبانی و خدمات جانبی همه جانبه اعم از دسترسی سریع و آسان به انواع قطعات یدکی دستگاه ها. مانند شانه های دیگر طیور و یا سبد هچر اضافی روی دستگاه ها به درخواست مشتریان گرامی، همواره پاسخگوی نیاز پرورش دهندگان این استان می باشد.

سوالات متداول
  • شرایط جوجه کشی در شهرهایی مانند زابل و ایرانشهر و زاهدان به چه شکل است؟
    با توجه به اینکه این مناطق دارای آب و هوای گرم و خشکی هستند. در برخی فصول سال معتدل تر و مرطوب تر از سایر شهرهای استان هستند. همچنین در زمستان این مناطق دارای بارندگی نیز هستند. که این امر به افزایش رطوبت مورد نیاز برای جوجه کشی کمک می کند. در نتیجه با شروع فصل پاییز و زمستان در صورت امکان فراهم آوردن وسایل گرمایشی. در کنار دستگاه جوجه کشی استاندارد می توان به جوجه کشی از پرندگان بومی این منطقه پرداخت.
  • جوجه کشی از چه پرندگانی در استان سیستان و بلوچستان متداول تر است؟
    تولید و فروش انواع کبک و تیهو، بلدرچین، قرقاول، مرغ تخم گذار و مرغ بومی،. بوقلمون و برخی پرندگان زینتی خانواده طوطی سانان در زاهدان و استان سیستان و بلوچستان متداول تر است.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *